sâmbătă, 4 octombrie 2008

"You may say I'm a dreamer"

Ramai uluit cum persoane pe langa care treci te pot impresiona numai din priviri....
Imi place sa privesc lumea din jur in tramvai..autobuz..metrou...nu stiu de ce dar ma impresioneaza anumite priviri ale unor oameni...sunt priviri miloase..care te ating direct la suflet..vad tineri cu asemenea priviri, de multe ori imi vine sa ii imbratisez si sa le zic ca totul va fi bine...ca lumea asta e frumoasa daca lasi tristetea sa merga paralel cu tine si nu prin tine.
Oamenii pot fi atat de diferiti..in rautate..in bunatate
Rautatea se manifesta uneori involuntar prin nerabdare, prin nervozitate, prin tonul vocii...munca pe care o depunem 7,8,10 9 ore pe zi ne poate face mai rai sau mai buni; in cazul in care munca te transforma intr-un om rau atunci ajungi la concluzia ca iti traiesti viata doar ca sa fie traita si nu ca sa lasi ceva in urma ei; imi imaginez uneori cum ar fi daca toti ne-am trata aproapele cu un zambet...cu siguranta si noi am arata mai bine, important este sa vina din interior un avant pentru a ne imbunatati exteriorul.
Si asa cum zicea si John Lenon : Imagine all the people living life in peace... Imagine all the people sharing all the world...
asa imi doresc si eu

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cred ca toti oamenii de bun simt isi doresc asta,din pacate lumea asa este facuta si iti pui intrebarea oare de ce nu se schimba cu atatea eforturi? Poate ca asa vrea D-zeu,poate este o regula de functionare,ca un punct de referinta la care sa te raportezi mereu pentru ca daca ar fi toti buni nu ti-ai mai da sema de asta.Binele il constientizam in comparatie cu raul,altfel nu am sti de el si eu cred ca lumea nu se va termina pentru ca e prea mult rau ci atunci cand nu va mai fi de loc, atunci va veni Isus si ii va mantui pe toti,pentru ca nu mai au cu ce sa lupte,pentru ca D-zeu si-a atins scopul. Din pacate ,insa e foarte departe momentul.
VIO