miercuri, 15 octombrie 2008

E timpul pentru teatru

Intodeauna toamna..ceva din mine cere mirosul din salile de teatru....ochii imi cer o asternare vie si cat mai reala a literaturii pe scena, iar sufletul imi cere acele sentimente pe care ti le provoaca trairile intense ale actorilor.

Pentru mine piesele de teatru sunt reproduceri in culori ale literaturii, iar o carte pe care o citesti este precum o fotografie alb/negru.

Fiecare anotimp iti inspira ceva..vara-spiritul liber, toamna-teatru si vin fiert :) iarna- cozonac, primvara-parfum.

Astept recomandari de piese de teatru :) Multumesc!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ai dreptate. Buna idee asta cu teatrul. Nu stiu inca nimic despre stagiunile de acum, dar daca aflu ceva noutati te voi tine la curent.
Imi place imaginatia ta privind literatura in culori si alb negru. Frumos... ti-am zis eu ca ai talent!
PS Apreciez ca ai tinut cont de recomandarea mea si ai scris mai des.
Te pup,Anca

Anonim spunea...

Imi amintesc ce fascinat am fost la prima piesa de teatru la care am fost si la care ma asteptam sa fie ca la Cinema,dar aici actorii se miscau in 3 dimensiuni si te priveau ,chiar si in ochi,ceea ce iti creaza o stare speciala,de magie,parca,ramai paralizat si urmaresti totul fara sa misti,iar cand se termina ai o senzatie ca si cum ai participat si tu la acea piesa. Ma bucur foarte mult ca iti place si in capitala asta urata macar de asta sa profitati pentru ca asta e unul din lucrurile bune care se intampla aici.
Vio