vineri, 24 octombrie 2008

Un diamant perfect

Si iata ca m-a prins iar vineri seara la birou...sunt prinsa de scaun..as vrea sa fug, dar ma tine constiinta ha ha ha.

Este un lucru bun si faptul ca sunt prinsa aici...treaba am terminat-o...asa ca sunt libera la ganduri..la vise...la insipratie de scris...la adunat de reusite si lucruri bune din saptamana ce tocmai trece...
Reusita cea mai de pret pe saptamana aceasta este ca mi-am dat seama ca sunt un om fericit, am o familie minunata...sanatoasa, am un frate care isi traieste visul..am o bunica plina de viatza...cu un optimism ce te inspira, am 2 parinti superbi carora le multumesc ca ne-au dat viatza de tineri.....si ii rog sa ne ierte greselile pe care le-am facut voit sau nevoit....am rude minunate, iubitoare si sensibile..si chiar daca unele dintre ele sunt peste ocean..eu le simt foarte aproape de inima..ca si pe cele care au ramas aici...
Pot sa ma mandresc ca am agonisit o adevarata avere...si am numai 22 :)..iar pe langa aceasta avere minunata...am mai primit si steaua de pe brad..cireasa de pe tort...sau dulceata dintr-o vorba calda....etc....pe pisi :)...

Si in ciuda faptului ca realizez in fiecare minut ceea ce detin....obisnuinta vietii uneori te face putin diferit de ceea ce esti cu adevarat...de aceea sunt dispusa sa shlefuiesc la carbunele acesta pana va deveni un diamant perfect....

7 comentarii:

Anonim spunea...

AI SCRIS DIN NOU FF FRUMOS
SI DIN SUFLET. IMI PARE TOTUSI RAU
CA AI DESTUL DE LUCRU CU MINE SA MA SLEFUIESTI PANTRU CA AI O MAMA CAM PANICOASA .DAR CARE TE IUBESTE ASA DE MULT CUM NU POTI STII SAU IMAGINA
ITI MULTUMIM PENTRU CADOU SI DACA POTI SA NE MAI SCRII ASA DE FRUMOS BUCURA-NE IN CONTINUARE -

Littledarling spunea...

Nu e nevoie sa te slefuiesc...fiindca tu deja esti un diamant...

Anonim spunea...

Muncesti,alergi,iti faci griji in fiecare zi,timp de ani de zile,te framanti cum sa fie mai bine si intr-o zi citesti doua fraze care te rasplatesc pentru tot,care iti dau inapoi toata energia consumata.
Foarte frumos.Multumesc!
Vio

Anonim spunea...

Deja m-ai obisnuit cu mesaje sensibile si sincere care iti incalzesc sufletul atunci cand le citesti. E foarte frumos ce ai scris si cel mai frumos e ca ai doar 22 de ani o varsta la care multi, foarte multi sunt superficiali.. ceea ce e evident nu e cazul tau.
Cine stie... poate ar trebui sa iti exploatezi un pic talentul si sa aduni toate aceste eseuri intr-o carte?! "Ganduri la 22 de ani" ... Ce zici? Curaj!
Te pup,
Anca

Littledarling spunea...

Vio...eu iti multumesc...
Pentru munca de zi cu zi...acum este normal sa iti "culegi roadele"..si sper sa fie cat mai colorate si sa te bucure pe masura, te pup

Littledarling spunea...

Anca...este foarte interesanta ideea ta...mereu am avut dorinta de a scrie macar o carte in toata viata...poate intr-o zi cine stie..;)
Imi face placere faptul ca te bucura mesajele mele...si iti multumesc pentru comentarii ...te pup cu drag.

Anonim spunea...

Hei... pai ce faci? A trecut weekendul si tu...nimic??? Ma lasi asa nerabdatoare sa astept noi ganduri frumoase?