marți, 21 octombrie 2008

versuri

Mi se par excelente versurile celor de la Coldplay.

Spre exemplu piesa Viva la vida are urmatoarele versuri: "I used to rule the world/Seas would rise when I gave the word/Now in the morning I sleep alone/Sweep the streets I used to own"....-Obisnuiam sa conduc lumea/Marile se ridicau cand imi spuneam cuvantul/Acum dimineata dorm singur/Matur strazile pe care obisnuiam sa le detin...

E interesant cum descrie puntea dintre a avea totul si a nu avea nimic....va recomand melodia...

cu drag....Andreea :)

7 comentarii:

Jean... spunea...

Coldaplay e mare formatie!

Littledarling spunea...

Apropo de formatii, vine Depeche :)..de data asta nu mai ratez, te pup jean

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Am ascultat melodia recomandata si mi-a placut ft mult :*
bobo ®

Anonim spunea...

Desi am ascultat (pe la radio cred)melodia "Clocks" si mi-a placut, recunosc ca nu stiam prea multe despre ei. Acum, am ascultat mai mult si chiar imi plac. Super frumoasa melodia "Green eyes" (si versurile). Imi plac mult si videoclipurile lor.
Te pup.

Littledarling spunea...

Chiar acum ascult "green eyes"...e ft dragutza..imi place, mercy mult Anca :*

Littledarling spunea...

bobo ®
De fapt tu m-ai inspirat sa ascult versurile celor de la Coldplay...si nu doar muzica, mua:*