miercuri, 1 octombrie 2008

poti crede

poti crede un nor cand se furiseaza dupa soare si se intoarce si mai negru;
poti crede un om cand spune "ai incredere", apoi trece pe langa x si se apropie de urechea lui; poti crede un cuvant , insa stii ca el de fapt nu e ceea ce spun literele lui;
poti crede in tine ca nu o sa mai faci;
poti crede in ceea ce spui dar de fapt gandurile o iau razna si se agita cu viteza luminii in creier...


nu stiu cati au gasit puterea sau au avut sansa de a gasi ceva in care sa creada...
eu stiu ca am gasit acel ceva intr-o fiinta cu totul si cu totul deosebita pe care ai fi perceput-o de pe alta lume daca ai fi cunoscut-o...intotdeauna ma ghidez sau macar incerc zi de zi sa ma ghidez dupa cum traia...dupa cum vedea lumea din jur...incerc sa o copiez...incerc sa nu fiu originala si sa ii adopt stilul...fiindca merita tot efortul...

in aminirea BM NC

2 comentarii:

Anonim spunea...

Daca a citit, si sigur stie , sufletul sau se bucura pentru ITI MULTUdragostea ta pentru el. ai reusit sa imi trezesti amntirile mele despre el care bineinteles sint mai vii ca orcind, si sa ma faci sa pling de bucurie
AI MARE DREPTATE A FOST UN OM . MESC
mamyDEOSEBIT SI ESTE FOARTE BINE SA IL PASTRAM CA UN EXEMPLU DE VIATA ,DE RABDARE SI MODESTIE DE IUBIRE

Anonim spunea...

Da,este un exemplu de viata si de OM,in adevaratul sens al cuvantului.Cred ca mai multi l-au luat ca exemplu,chiar daca nu-si dau seama,pentru ca daca l-ai cunoscut,imposibil sa nu te fi atins undeva,la orice nivel si atunci inseamna ca te-a influentat deja.Oricum,eu nu am mai cunoscut unul ca el si nici nu cred ca voi mai cunoaste pentru ca sunt foarte rari,este unul din aceea care spunea Jean,in fata carora esti mic,foarte mic.(vezi!! am scris este,nu a fost,fara sa-mi dau seama,pentru ca sufletul lui a fost atat de mare incat dainuie inca).
VIO