marți, 28 octombrie 2008

Mereu toamna

Acum destul de multi ani, se intampla sa scriu o compunere, era vorba despre toamna...insa nu stiam ce titlu sa ii pun, de aceea il rugam pe tatal meu sa ma ajute...sa ii gasesc un titlu pe masura, nu a durat mult ca imediat l-am auzit cum spune"mereu toamna"...mi-a captat imediat atentia si mi-a ramas imprimat...si de aceea mereu toamna imi aduc aminte de compunerea aceea cu acel titlu perfect pentru ceea ce scrisesem...





Mereu toamna



....fundalul este inchis....dar cu pete de culori calde....

...ploua cu frunze...

...adie vantul rece...dar ne da culoare obrajilor..

...ne imbracam mai mult dar ne dezvelim sufletul...

...ne duce la visare...

Mereu toamna vom admira cele mai frumoase apusuri de soare...

3 comentarii:

bobo® spunea...

Foarte frumos, nu-i nimic mai frumos toamna decat ploaia frunzelor si nebunia culorilor

Anonim spunea...

Asa, draguta mea! Frumos, chiar impresionant. Intr-adevar toamna sunt momente in care natura e minunata. Te pup.
Cine e bobo ? Bogdan al tau sau Bogdan varul meu?

Littledarling spunea...

Al meu :)