duminică, 5 octombrie 2008

sa iubim durerea

..suna putin cam dur...dar nu e deloc asa..

Putem percepe aceasta iubire de durere prin iubirea celor care ne fac rau..azi am invatat ca trebuie sa ma lupt cu mine pentru a reusi sa iubesc oamenii care ma ranesc, trebuie sa recunosc ca niciodata nu am urat si ma simt mandra, dar se intampla sa dorim sa raspundem tot cu rautate celor care ne scuipa cu venin..iar asta ne face sa cadem in plasa lor, sa fim de teapa lor.

Sfatul cel mai bun la acest lucru ar fi sa ii ajutam sa scape de povara rautatii..iar pe noi sa ne ajutam sa mai urcam o treapta chiar daca asta inseamna sa ne opunem mainilor care ne trag in jos..chiar daca suntem ispititi sa traim satisfactia efemera unei palme celui care si-a permis sa ne vorbeasca de sus. Banuiesc ca oricine a trait placerea razbunarii, insa mai apoi ne-am dat seama ca a durat atat de putin..iar sufletului nostru i-am facut mai mult rau decat ne-am facut noua bine.


Recunosc ca vineri m-am enervat la servici fiindca am vazut cat de jos pot ajunge oamenii intr-un minut...si renunta la bunatate pentru o eticheta de om interesant...om cu functie inalta ce il determina sa arunce vorbe care nu il fac mai interesant deloc in fata nimanui...cel putin in fata mea parea demn de mila.....Vreau sa ii iubesc pe acesti oameni la fel cum iubesc persoane dragi din viata mea...astfel chiar daca nu se vor schimba niciodata, macar pot sa spun ca nu am facut nimanui rau fiindca nu am raspuns cu rau...

3 comentarii:

Jean... spunea...

nu te mai enerva mai pisii...

Anonim spunea...

ASA este viata daca toata lumea ar fi buna
atunci am stii cum este raul
el exista si este mai peste tot
si in noi
problema este sa ne dam seama de acest lucru
si sa incercam sa il micsoram
e greu dar in timp cu multa rabdare
reusim citeodata
daca iti dai seama cind esti tinar e cel mai bine
incercarea e mai usoara
iar la maturitate esti mult mai liber
te poti ocupa de cele bune mai din timp
stii intrun fel cum sa joci cartea vietii si sa cistigi
Ce zici ? pupicii

Anonim spunea...

Cred ca prin chestia asta cu serviciul am trecut toti,unii de prea multe ori,altii chiar o viata intreaga.Tu esti la inceputul carierei si chestia asta ar trebui sa te intareasca,pentru ca daca nu rezisti,ramai un anonim la care se va tipa mereu.Ca sa-i invingi si nu prin mijloacele lor,asa cum fac multi,trebuie sa muncesti mai bine si sa inveti mai mult,sa devi mai capabila decat ei prin mijloace normale nu perfide. Te-ai lovit de prima realitate cruda a lumii in care vei trai.Nu te descuraja,competenta invinge intodeauna.Succes!!
VIO