joi, 29 ianuarie 2009

Cerul albstru si nimic in plus

Am cautat prin nori un fulg ratacit...un strop de ploaie...o raza de soare...nu le-am gasit, dar mi-am dat seama ca in noi avem din fiecare cate putin.
De cate ori nu am avut senzatia unei fericiri?...sau macar un coltz de fericire?..atunci soarele ma saruta cu raze pe zambet..
Simteam ca ploua cu lacrimi grele ce-mi lasau urme pe trup atunci cand traiam un moment trist, incercam sa fug departe de lume, sa imi descopar partea din mine care inca mai avea o sansa la "a trai frumos"...
Iar fulgii imi aratau joaca nebuna a copilariei, a adolescentei atunci cand uitam ca, de fapt, aceasta ne sustine in viata, amintirea inocentei, amintirea noastra ca fiind doar niste copii fara prea multe cunostinte despre viata ...fara lucruri complicate ce acopera mintea...
De multe ori inchid ochii si incerc sa ma departez de gandurile si maturitatea varstei de acum...totul devine atat de simplu, vad doar cerul albastru si simt un aer proaspat de iarba verde, uneori se mai strecoara si o pasare libera ce se plimba linistita in vazduh....cam atunci incep sa imi apara usor si un copac...o floare si ciripitul vrabiilor bucurandu-se de primvara...si cam aici se termina fuga mea de lume...este scurta...dar merita traita clipa.

Out of topic: am visat in noaptea trecuta cum ma imbratisam cu valurile marii...noroc cu visele ca ne mai trece din dorul pentru ea...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Poate daca ti-ar urma mai multi sfatul si ar evada din cand in cand asa ca tine din problemele cotidiene atunci cred ca nu ar mai fi asa multi oameni incruntati si incrancenati, nervosi si stresati si cu siguranta am merge cu totii pe un drum mai bun. Asa cred!
Te pup cu drag!

Anonim spunea...

FRUMOSE GINDURI ,E BINE SA EVADAM DIN COTIDIAN CITEODATA , NATURA MAMA NE OFERA DARURI SUPERBE ,SI TREBUIE SA NE BUCURANM DE ELE LA ORCE VIRSTA SI IN SUFLETUL NOSTRU SA FIE TOT TIMPUL BUCURIA COPILARIEI SI TINERETI . DACA NU LE AVEM SI UITAM DE ELE
SUNTEM TRISTI SI NU MAI VEDEM CERUL ALBASTRU . PUPICI