sâmbătă, 17 ianuarie 2009

18....

Cateva minute si 23 de petale am mai adunat....

De cate ori e ziua mea, in primul rand ma gandesc la mami...la dragostea cu care m-a adus pe lumea asta...ei ii dedic aceasta zi minunata in care a avut curajul sa imi dea viata...
Maine nu cred ca va ninge asa cum ningea acum 23 de ani..nici soarele nu stiu daca va aparea asa cum a aparut la ora pranzului acum 23 de ani....dar sigur in sufletele noastre o sa fie un adevarat Rai....fiindca amandoua stim ca la un moment dat...eram o singura persoana, doar noi 2 intr-una singura....

Maine ii voi spune eu La Multi Ani ei...si o sa o pup cu toata dragostea mea si o sa o tin in brate strans ca sa ma simta cat mai aproape...sa-i aduc aminte de inima care canta in doi timpi...:)

5 comentarii:

Anonim spunea...

LA MULTI ANI
DRAGA MEA FETITA DRAGA
AM FOST FF FERICITA SA TE AM
SI SINT FERICITA MAI ALES CA ESTI SIESTI ASA CUM TE AM DORIT. ERAM CURIOASA SA VAD CUM ARATI CIT ESTI DE FRUMOASA
SI MA-AM BUCUTAT MULT CIND A VENIT ORA 12 SI A TRABUIT SA TE HRANESC SI ERAM FERICITA CA TU ERAI FOARTE MINCACIOASA SI FRUMOASA . ATUNCI AM MULTUMIT LUI DUMNEZEU CA MI TE-A DAT SI DE ATUNCI II MULTUMESC IN FIECARE ZI
SA FI , FERICITA ,INTELIGENTA , IAR BUNUL DUMNEZEU SA ITI INPLINEASCA TOATE DORINTELE TALE
LA MULTI ANI
PUPICI

Anonim spunea...

La multi ani!
e un fel de a zice,anii dintre 20-30 de ani sunt cei mai frumosi,cel putin asa cred :))

Anonim spunea...

La Multi Ani!! fetita tati!
Doamne!!,cand au trecut atatia ani.Parca ieri ai venit acasa cu rasul tau cristalin care gadila urechile tuturor si care imi umplea sufletul de bucurie.
Da!a nins inainte sa te nasti,a fost semnul ca vrei sa apari in lume,a nins cu niste fulgi enormi,un peisaj de basm,dupa care a iesit soarele si era o liniste adanca si asa iti doresc sa iti fie si tie viata,frumoasa si bogata ca o ninsoare linistita.
Bafta la examenele scolii si ale vietii,sa fi sanatoasa si sa te ajute D-zeu.
La Multi Ani!!
Vio

Littledarling spunea...

Multumesc mult mami, Vio....

si multumesc Yoji pentru vizita pe blog si urare :)

Georgi spunea...

La multi,multi ani tie si mamicii!! Un post extraordinar de frumos si de sensibil!! O, de-as citi mai multe asa, sa ma bucur ca oamenii stiu sa traiasca frumos!