luni, 31 august 2009

Anotimpul meu

Fiindca maine, calendaristic vorbind, vine inca o toamna peste noi..sunt hotarata sa schimb si eu ceva in viata mea..simt ca am nevoie de un nou anotimp, asta imi aduce aminte de Grigore Vieru, care zicea" Femeia este al cincilea anotimp in care natura se odihneste, amintindu-si de toate florile primaverii, de toate privighetorile verii, de toti strugurii toamnei, de toate ninsorile iernii" Frumos nu?

O sa imi creez si eu propriul meu al cincilea anotimp, iar in el fluturii zboara mereu pe langa mine, florile nu isi pierd energia, ofilindu-se...iar eu promit ca o sa zambesc mai des. Si fiindca nu pot schimba anumite lucruri care imi displac, voi incerca sa imi schimb eu atitudinea..si poate nu o sa mai vad ce nu imi place.
Stiu, e destul de greu ceea ce imi propun, dar nu e imposibil.

Se spune ca oamenii te inraiesc prin felul lor de a se comporta cu tine..sunt de acord, rare sunt acele persoane de la care pleci cu un zambet pe buze, iar de ele trebuie sa ne tinem strans, fiindca avem ce invata..si poate aplica intr-o buna zi cand vei simti sa o faci.

De fiecare data cand simti ca o anumita persoana iti da o stare negativa, deja in sufletul tau se nasc tristetea, sentimente de razbunare, rautati pe care le cresti in tine pana devin un soi de ura..de care scapam foarte greu. Inca de la primul semn de tristete,dezamagire,deceptie..datorat unei atitudini urate din partea unei persoane, trebuie sa ne inseninam imediat gandul si sa spunem...Nimic, nimeni nu are puterea sa ma intristeze si sa imi schimbe felul meu..eu sunt cel pe care il ai in fata si , fara orgolii, mandrii..castigi mult mai mult decat ar castiga cealalta persoana, tu vei avea mereu respectul, demnitatea si aura de persoana despre care nimeni nu ar putea vreodata sa vorbeasca urat.

Iar eu o sa fiu mereu de partea celor carora le pasa. Celor carora nu le pasa..le port mila.

10 comentarii:

Anda spunea...

E bine ca mai exista oameni carora le pasa..:P

Anonim spunea...

Ce bine e ca ai din nou inspiratie si ca iti pasa , ma bucur si astept sa mai scrii ,si ca ti -a revenit "vederea" te pupa Pupici

Anonim spunea...

frumos scris ,viata merge inainte ,nu te mai uita inapoi ,ceia ce vezi este multa dezamagire,pacat ,putea sa fie frumos dar.....dumnezeu tine cu tine te iubeste si are grija ta .
reflecteaza si vei vedea a ca am dreptate maicuta care te iubeste
2 s2ptembrie 2009

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=n77wEucD_Us poate te ajuta intr-un fel sau altul , life is better than that , oamenii sunt rai , din ce in ce mai rai , lumea o ia razna...tot felu de nenorociri , tot din cauza noastra , platim fara sa stim :)

Littledarling spunea...

Multumesc pentru piesa, interesante versuri, pana la urma trebuie sa gasim toti a little piece of Heaven aici pe Pamant, sta in puterea noastra sa ne facem propriul Rai prin felul cum traim.

Anonim spunea...

exact , singuri "ne-o" facem cu mana noastra , iar cand dam de bine unii , ( pers de fata se exclud :p ) ajung sa o ia razna pe alte carari...numai ca atunci cand dai de rau mai greu te indrepti spre bine...

Littledarling spunea...

maicutza si eu te iubesc:) mult de tot...
Cand dam de rau, hmm..uitam sa mai fim mandrii cu nasul pe sus.

Anca spunea...

Asa Andreiuta draga, asa te vreau! Ma bucur ca ai revenit in forta! Tine-o tot asa!
Te pup cu drag,
Anca

Littledarling spunea...

Si eu te pup Anca :*

Jean... spunea...

seasons in the sun...