sâmbătă, 14 martie 2009

Sambata...



Lisa Mitchell - Neopolitan Dreams
Asculta mai multe audio Muzica »
Putin racoare, insa placut...Am fost sa cautam Muzeul de Arta de langa piata Rosetti, din pacate era inchis fiindca se faceau reamenajari...este cea mai veche cladire din Bucuresti si a ramas in picioare inca din anul 1760...era zugravita in alb si nu era foarte inalta, insa avea un aer de conac de vara...acolo unde poti citii linistit Marile sperante pe veranda :) M-a furat imaginatia...dar asta imi inspira.




Apoi am luat-o in jos spre Cismigiu...in timp ce admiram brandusele grasane :) ne-am amintit ca soarele nu mai avea rabdare sa ne astepte si apunea...dar am fugit si am ajuns la fix :)


2 comentarii:

bobo® spunea...

Mi-a placut mult ce ai scris. A fost chiar frumoasa excursia de azi. Pacat ca a fost inchis, ar fi fost frumos inantru, am auzit ca e foarte interesant. Dar asa macar am ajuns la acest frumos apus.

Anonim spunea...

ce bine ar fii sa facem ,asa cite o mica excursie prin Bucuresti,sa vedem si locurile frumoase si interesante, mai mereu.e bine pentru sanatatea sufletului si a mintii.profitati de tinerete si fa ceti poze pentru albumul vietii.noi va asteptam sa vedem fotografiile cu deosebita placere.pupici