miercuri, 11 martie 2009

o noua zi, o noua viziune



Hugh Grant and Drew Barrymore - Way Back Into Love
Asculta mai multe audio Muzica »




Draga fanule, am tinut cont de sfatul tau si iata-ma scriind un nou articol:)

Am vrut sa iau o pauza, sa mai ies din cotidian si sa ma gandesc la un nou plan pe viitor...pana acum nu prea m-am gandit atat de serios la un sablon al vietii mele, poate nici nu este recomandat sa iti faci planuri si visuri...fiindca exista posibilitatea de a nu lua forma pe care ti-ai conturat-o cu atata sarguinta in minte...
Se spune ca zodia mea este o zodie de pamant...eu as spune ca este tocmai invers, se potriveste oamenilor putin cu "capul in nori"...insa atunci cand vine vorba sa te comiti unui anume vis...tragi de el in toate partile..il framanti ca pe o perna pufoasa..il lasi sa fuga...dar nu departe..apoi il tragi inapoi..si..in cele din urma usor usor..simti cum capata o nuanta de realitate...
Intotdeauna cand am simtit ca se adevereste ceea ce mi-am dorit, mi-am dat seama ca, de fapt, sunt mai mult cu picioarele pe pamant decat cu capul in norisori..si am realizat ce mi-am impus.
Si totusi...ceva ma tine in a-mi calcula momentele care vor urma din viata..mi-am dat seama ca fiecare zi iti aduce noul...si in fiecare an realizezi ceva cu totul diferit decat ceea ce te-ai gandit la inceputul sau...
Oricat mi-as dorii sa imi trasez acea linie existentiala...ceva nu ma lasa, nu stiu daca e bine sau rau...dar asa sunt...las timpul sa imi descopere frumosul...nu il implor si nici nu il rog sa imi dea ceva ce imi doresc..il las pe el sa decida...insa il ajut cu ganduri pozitive si cu incredere...ca sa ma duca acolo unde trebuie..

4 comentarii:

bobo® spunea...

Foarte frumos. Aveam nevoie de un asemenea articol. Fanii tai iti sunt recunoscatori. La cat mai multe :*

Anonim spunea...

DA ,ce frumoasa viziune .noua. exact ca poza cu floricele. citeodata ma gindesc ce simt gizelee cind se plimba prin o padure de brinduse colorate. Asa e viata. are multe aspecte dar cel mai bine este sa fie cit de cit simpla , adevarata, si frumoasa ,depinde si de noi cit de complicati sau sdimpli suntem , sa o traim frumos.pupici

Jean... spunea...

poti sa-ti faci vise...s-ar putea sa se implineasca...dar cred ca exista destin si cand vei fii in varsta nu vei regreta nimic din ceea ce s-a intamplat...ce e frumos urmeaza sa se intample..te pup

Anonim spunea...

Eu cred ca omul isi face planuri si viseaza de mic. Maria, de ex. viseaza sa il intalneasca p Smiley sau sa ii cumparam un cal pe care sa il crestem in garaj, mai tarziu... copilul, in general, se gandeste ca atunci cand va fi mare se va face doctor sau cantaret sau sofer sau ... "nevasta" (cum mi-a zis o fetita cand faceam practica), apoi incepi sa te gandesti la ce liceu dai sau la ce facultate, daca asculti dorintele parintilor sau tu iti doresti altceva.... si uite asa... toti ne trasam mai apasat sau mai timid cate un vis sau plan sau cum vrei sa ii spui. E bine , uneori, si sa lasam timpul sa decida si exact cum zicea "pupici" noi ne facem viata simpla sau complicata!
Te pup,
Anca